Androgin

Iubite, aştept să te revăd 6
Din mii de luni
Pe cer scânteie-n coruri
S-a aşternut al vremurilor fler
Peste gândurile mele plouă.
Te-ador aşa de mult, iubite,
Ceriului stele-i trimit
Din inima-mi cântat veşmânt
Ţi-acopăr sufletul zidit.
Din flori de rouă zbate-se-n ierbar
Al crizantemelor în sere
Abia aştept să-ţi cânt
Hai, vino,
Din iubirile mele perene!
Vino, cald trup scǎldat întru mirific
Fii jumǎtatea mea acum
Din gânduri, fapte ṣi abisuri
Sǎ-mi fii mereu un androgin!
Sǎ-nfǎptuim universul
Ca un tot ce nu apune
Peste planetele toate
Sǎ cântǎm peste cunune.
Paradis…sǎ-l readucem
Aici, apoi, pe pǎmânt
Unde mereu îṣi are oaza
Linǎ, scǎldatǎ-n descânt.

(©LiterAnART/20-12-2015@Antologia “Cuplul, in cautarea paradisului pierdut” 2016, ed. Karta Graphic)

Leave a Reply

