“Cornu` si laptele”, o parodie de mic dejun

România 2017 – corn şi lapte pentru un mic dejun sănătos…!!!

Zi de zi copiii români primesc la şcoală acest corn, căruia nu i-am găsit încă o denumire pe măsură, însă, uitându-mă atent la el, mi-e clar că nu poate fi comestibil. Am avut însă şi curiozitatea să-l încerc. De îndată ce l-am deplastifiat din a sa “mantie” (ca să nu mai vorbim despre cantitatea de plastic folosită zilnic prin care poluăm mediul !!!), am dat de un strat străveziu de făină mucegăită prin care puteai privi “la tablă”. Încă de la prima muşcătură mi s-au sterpezit dinţii în fărâmiciunea acestui aluat fictiv, gândindu-mă că nici porcilor din ogradă nu le poţi da aşa ceva, că s-ar putea să se supere şi să te alerge prin toată curtea, asta ca o ofensă adusă animalelor domesticite: “Dacă mă domesticişi, măcar să fie pe bune şi să fiu tratat regeşte, fără chinuri ascunse”.

…şi uite aşa ne hrănim generaţiile următoare cu dumicaturi de la mesele stăpânilor şi apoi ne mirăm că le avem obeze, diabetice, cu “sindroame” care mai de care…

Cum poate, sau mai bine spus, cum îşi permite un minister al Educaţiei să-şi bată în aşa hal joc de aceşti copii??? …şi chiar nici un părinte să nu se sesizeze (de fapt o cumunitate extinsă de părinţi, asta ca să simţim şi noi că am schimbat ceva la nivel macro).

Până una alta, copilului român i se oferă această oroare zi de zi la şcoală. Şi nu, nu contează că-l poate refuza, contează că i se permite sistemului să “arunce” aşa ceva în ograda şcolilor…halal educaţie pentru sănătate şi management al calităţii…auzi, “sistem de siguranţa alimentului”…probabil de siguranţa bolii…

Laptele o fi cu lapte?…

©LiterAnART

p1230920

p1230918

Leave a Reply

